Ett nytt försök?

Blev en lång paus från allt vad som heter bloggande, helt oavsiktligt. Ju längre tiden gått destu svårare var de att återuppta bloggandet, var sku man egentligen börja? Men nu då flera frågat om jag int sku kunna återuppta bloggen, så kan ja ju göra ett nytt försök.

En kort update kan ja iallafall börja med att bjuda på. Sen den 15.11.2010 har jag:

- Tagit min efterlängtade examen med titeln Legitimerad fysioterapeut.
- Flyttat tillbaka till Pargas.
- Kommit in i arbetslivet o jobbat som fysioterapeut på en privatklinik i Åbo sen slutet av Januari 2011.
- Blivit faster till världens underbaraste lilla prinsessa!
- Tagit hem seriesegern med PIF handbollsdamer.
- Tagit mig i mål i Helsinki city run på tiden: brutto 2.20.43, netto 2.19.03.
- Firat midsommar på Åland.
- Njutit av sommaren.
- Varit på såväl konfirmation som dop.
- Lyssnat på Roxette nere i Pargas Kalkgruva.
- Börjat barfotalöpa med nyinköpta fivefingers.
- Påbörjat en liten minisemester på 1 vecka

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hello..nice to see you here..det var nog på tiden sku jag säga..Heja Linda för att du har tagit dig i kragen och börjat blogga igen. Puss och Kram :-)

2011-08-18 @ 22:47:04
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0