För ett år sen...

...såg det ut såhär i Helsingfors. Tillsammans med min bästa vän fick jag ta emot examens betyget och den efterlängtade titeln Legitimerad Fysioterapeut. Känns som det var igår drömmen gick i uppfyllelse då brevet om att jag blivit antagen till utbildningen damp ner i postluckan. Detta skedde då sommaren 2007. 3,5 år senare stod vi sen där med betygen i handen. År definitivt värda att minnas!

Nu ett år senare har jag en hel del mer kunskap i bagaget redan (än finns det mycket att lära). Dels tack vare att jag haft turen att direkt komma in i arbetslivet och fått jobba som fysioterapeut, men även till en stor del på grund av OMI skolningen jag påbörjat under hösten. Några kurser återstår och sen är nästa stora mål att ta examen inom OMI:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0