Otroligt...

Så glad en patient kan göra en :) Igår hämtade hon en jul blomma åt mig då hon kom på behandling, en härligt röd amaryllis. För att int tala om att samma patient för bara ett par veckor sedan hämtade ett par sticka sockor åt mig :) Hon e nog bara för härlig!

Synd bara att humöre sjönk då jag gick hem från jobb igår...min 6 månader gamla telefon blev nämligen helt svart i handen på mig mitt i allt. Går int att lägga på, int att ladda och att lägga den i datorn löste heller int problemet :/ Då Iphonen har ett mindre sim-kort än alla mina gamla telefoner (backup telefoner) fick jag idag lov att köpa ett pre-paid abonnemang (=annat telefonnummer). Rätt hemskt hur handikappad man känner sig utan telefon. Imorn för jag in den på service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0