Inte min dag...

Usch ibland kommer dom dagarna då inget riktigt fungerar. Efter helgens fina väder bjöd den här mogonen på riktigt deppigt väder. Blev riktigt till mig hur mörkt det plötsligt blivit på mornarna. Nog lär de väl ha blivit jämt lite mörkare hela tiden, men ändå var ja riktigt förvånad imorse. Möjligvis var det höstregnet som gjorde sitt oxå.

Händer så mycket på jobbet just nu...en massa förändringar...o emellanåt känns det som att jag int riktigt hänger med. O bättre fortsatte de int på dagens handisträning. Hade ivrigt väntat på att jobbdagen sku ta slut för att få släppa alla funderingar en stund o träna. Men nej...inget gick som de skulle där heller. Bara en massa tappade bollar, missade passningar och dåliga skott. Får väl trösta mig med att jag int var den enda som hade en dålig dag vad gäller handisen...möjligtvis är det de ruggiga höstvädret som gjort sitt här oxå...?

Kanske bäst att lägga huvet på dynan o bara hoppas på en bättre dag imorn. En dag som börjar med ett fysio besök för att sen ha kvällstur på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

För att veta att man har en bra dag..behöver man ibland ha dåliga :-) Och int tyckt jag nu allt var dåligt..se nu vad du fick sålt i sista minuten :-) Pusseli pusssss...

2011-10-03 @ 22:57:03
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0