Mer galet

Efter cafe besöket blev det ännu lite strosande på galna dagarna med Mamma och Alexander. Lite mer gott kom det i kassen och sen köpte jag faktiskt årets första julklapp :) Oxå det är första gången jag e såhär tidigt ute med det. Den här dagen räcker tack o lov mer än väl för mig vad gäller dessa gula dagar. Finns visserligen imorn en blus (läs peak huppare) jag sku villa ha...men i det fallet får jag nog ta förnuftet till fånga, behöver faktiskt int en sån för tillfället.

Kom hem så att vi precis hann hämta Elin hemmifrån och jag hann byta kläder till Zumban. Måst nog än en gång säga att de är en jätte kul motionsform! Man blir så glad. Varför ha ja int upptäckt den tidigare? Kanske ja ha vari lite rädd att göra bort mig då dans som sagt int varit min starka sida. Men kunde nu int bry mig mindre om den saken :) Elin va självklart med hon oxå. Och nu har jag henne här på besök o som nattgäst...så ska ta o lägga datorn ifårn mig o umgås med henne en stund innan de blir tutidags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0