I vinter får man njuta sen...

Är nu helt svart under naglarna efter att ha rensat trattisarna jag kom hem med från skogen igår. Men nöjd å glad, hela fem liter blev det färdigrensat, men som förvällda blev de förståss int så himla mycket kvar. Men nu e jobbet gjort :)


Till middag idag blev de grönsakspuré soppa av blomkål, morot, batat och purjolök. Lade lite av trattisarna som smakhöjare och tuggmotstånd tillsammans med fetaosten. Till soppan hade jag ännu hemlagat knäckebröd. Annars har jag nog inte gjort så himla mycket ida. Var av och an till mommo och hälsade på. Hade oxå med mig en liten påse av knäckebrödet åt henne. Imorn börjar så en ny arbetsvecka igen o på kvällen blir det sen handisträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0