Kallt o vått

Åkte hem med pappa från jobbet ida, vilket betyder lite mer tid mellan jobb och träningen. Pappa kom med den smarta iden att om han kör mig till trängen kan jag ju ta Ebba med på uppvärmningslänken vår. Har ju regnat hela dagen o då för tillfället kom det bara int så mycket vatten ner, så tänkte att varför int skall ju ändå ut i regnet.

Typiskt e de väl sen att de börjar näst in till ösregna just då vi börjat springa. Men då vi ändå var på väg ren så iddes vi inte svänga om mer. Efter 3 km löpning såg vi alla ut som dränkta katter, fy sjutton va vått det var. Natruligvis hade jag inga vattentäta kläder och de bara droppa av kläderna. Ebba verka vara glad o nöjd, lite fundersam var hon nog då hon hamna srpinga hela vägen och vara ute i ösregnet :) Hon fick sen hoppa i bilen hem med pappa medans jag gor på träning.

Dagens träning gick för en gångs skull rätt hyfsat för min del. Tappa kanske koncentrationen mot slutet av träningen men de är väl ok då klockan närmar sig halv elva på kvällen? Hela laget hade bra fart på i stort sätt hela träning, vilket är ett bra tecken för inkommande säsongsstart. Mycket kast o en hel del löpning, helt enkelt en bra träning :)


Kommentarer
Postat av: Linda S

Träningen igår kändes faktiskt bra, om man då inte räknar för den genomblöta länken innan :)

2011-10-07 @ 07:55:19
URL: http://lindasmakar.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Träningen var så bra. Var så trött efter jobb och föräldramöte, så tänkte nästan skippa träningen, men tur att jag kom då det var så bra tempo o bra fiilis.

2011-10-08 @ 08:50:17
URL: http://Branntomt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0