Choco choco

Som sagt missade jag tyvärr den nyinsatta gymträning med laget ida. Den råkar just gå på zumban som jag har på onsdagarna. Skulle gymträningen vart liite tidigare skulle jag precis hinna på båda. Trots att handbollen i stort sett alltid går i första hand vill jag inte skippa Zumban. Det är en bra omväxling och en otroligt rolig träningsform :) Får ta o gymträna på egenhand istället.

Zumban blir bara roligare för varje gång, nu då även jag börjar hänga med i koreografin :) Dans har nämligen aldrig varit min styrka. Kan int låta bli att lägga upp låten till vilken en av mina favoritkoreografier dansas...dessutom blir man så himla glad av låten. Var och ens rättighet, chocolate ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

tycker också om den..men så gillar jag ju choko också ;-)

2011-09-28 @ 23:43:57
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0