En award

Fick en award av Mamma för snart två veckor sen, med orden: En blogg om handboll och träning. En dotters blogg ;-). Har inte riktigt haft tiden att svara på den men bättre sent än aldrig, eller hur?

När man får awarden skall man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?

Blev inspirerad av alla bekanta runtom som då nyligen börjat bloggat. Tänkte samtidigt det skulle va ett bra sätt att uppdatera släkt och vänner på annan ort då jag under den tiden studerade i Helsingfors. Nu är det väl lite tvärtom då jag flyttat tillbaka till Pargas :)

2. Vilka bloggar följer du?

I stort sett är det bekantas bloggar jag följer. Andra bloggar som intresserar är träningsboggar, matbloggar och nån mammablogg.

3. Favoritfärger?

Är en person som älskar färger, gärna starka färger. Rosa är väl en favorit som hängt med länge. Nu till hösten har jag fastnat för limegrön och orange.

4. Favoritfilm?

Oj de e int lätt att säga, finns många bra filmer. Allra helst ser jag på romantiska komedier.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?

Skulle gärna resa mer än vad jag gjort. Sol o värme tilltalar o de finns många länder jag skulle vilja besöka, men Australien är väl ett drömresemål som oxå den Grekiska ön Santorini är. Sen igen skulle någon stadssemester oxå vara helt kul, Rom, Paris, London, Barcelona ja det finns många. En annan dröm jag har är att jobba nåt år någonstans i norge eller sverige.

Sen skall ju då awarden ges vidare, har ingen koll på hur många som läser bloggarna men vill ända skicka den vidare till: Elin och Paulina, Jessica, Lina och kaffeokanel för deras fina bloggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0