En välförtjänt...

...VILODAG från allt vad som heter träning har jag haft idag. Trots att både knät och foten kändes lite småsjuka igår efter söndagens lopp befann jag mig ändå på handbolls träning igår. Under uppvärmningslänken kändes bena rätt tunga till en början men de gick rätt snabbt över. Under träningen kändes det helt ok i bena så länge som jag fick springa på i egen tak, men direkt då vi börja spurta hängde nog int benen riktigt med i svängarna. Har som sagt svårt att ta det lugnt då jag en gång är på träning, det är ganska mycket allt eller inget då det gäller mig :)

Än en gång får jag vara ganska förvånad över hur bra det känns i benen idag, ingen dess värre träningsvärk eller ankgång...men måste nog säga att det känns rätt skönt att ha en vilodag idag. Imorn fortsätter tränandet med zumba på kvällen. Synd bara att jag missar gymträningen med laget .Har haft kvällstur på jobb idag, men innan det hann jag på ett besök till fysio för lite lätt behandling av knät o foten, shockwave e de som gäller. En bra dag på jobbet då jag med hjälp av OMI teknik behandla en patient med väldigt bra resultat :) Alltid lika kul då man lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0