En vecka...

...går så himla fort. På måndagen o torsdagen var det handbolls träningar och på onsdagen var det första zumba timmen. Bara älskar att röra på mig. Fredagen var det sedan Herr match i PIUG, första omgången i finska cupen. En match som svängde flere gånger men tyvärr sista gången till HIK:s fördel som tog hem seger och därmed slog ut PIF herrarna ur cuppen. Igår var det skördemarknad på Gamla Malmen som gällde. Hade med laget ett bord och vi sålde faktiskt riktigt bra, både sött och salt ätbart.

Idag sen då...hade tänkt mig en sista långlänk före nästa söndags halvmaraton men så blev då inte fallet. Då vädret var otroligt fint så ringde ja mamma och bad henne komma med ut o gå en sväng. En liten stund senare plockade hon upp mig och vi åkte en bit med bilen för att sen stega in i skogen. I timtal (läs 3) gick vi där med blicken ner mot fötterna. O visst kom vi hem med en hel del trattkantareller. Hade sen ingen ork att snöra på mig länkkarna för en löprunda så istället blev det hyrfilm hos mamma o pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0