Så va de helg igen :)

Var så igår på första inneträningen för min del den här säsongen, o oj så kul de va. Men usch för hur mycket vi tappade bollen. Trodde ja idag skulle lida av världens träningsvärk i ben o armar som alltid efter första träningen. Men hör o häpna har egentligen ingen träningsvärk alls, endast axeln som tagi lite stryk :) Lär väl få äta upp mina ord ännu, kanske träningsvärken smyger sig på först till imorn.

Efter allt skolande vet jag nog int hur mycket hjärnan ha vari med på jobb ida. Så måst nog säga att de e otroligt skönt att de nu äntligen e helg. Nu sitter ja på stan o väntar på att pappa ska sluta jobba o komma o plocka upp mig så att vi sen kan fara o fredagshandla. Då man saknar egen bil e de lättare att få hem all mat på det viset ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer och för dig hem nu, gulleplutten..kanske vi syns i helgen? :-)

2011-09-09 @ 21:37:03
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0