Trög start...

Har varit en lustigt trög start på den här vecka, vet int riktigt vad det beror på. Har haft en lustig känsla av att veckan skulle närma sig slutet o då jag funderat efter har det varit typ måndag eller tisdag...Nå två tränignspass har jag ändå hunnit med ren. Måndag handboll o idag har jag varit på zumba. Bestämde mig igår för att inte fara ut på nån extra löplänk utöver vanliga träningarna, tror de kan bli lite väl mycket ifall jag vill få en någålunda tid i loppet på söndag.

Då jag kom hem från zumban fick jag brått att fixa mat, så jag har nåt att ta till jobbet imorn o på freda. Trots att klockan ren var halv nie vispade jag ihop en makaronilåda. O för att int resten av mjölken skulle bli dålig (är dålig på att dricka mjölk) vispade jag ännu ihop en plättsmet och ställde mig vid spisen o stekte plättar. Vad jag tänkte på vet jag int, att stå o steka plättar nietiden på en onsdag kväll är int de smartaste jag gjort på länge. Nå men imorn har jag kvällstur så börjar först 11 o mat har ja att ta med mig :). Senare på kvällen blir de sen lagmöte och träning. Får lov att packa med alla tränings grejer till jobbet för hinner int hem via efter jobbet...men nu tuti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad dukrig du var..plättarna hade jag int tackat nej till ;-)

2011-09-22 @ 11:03:26
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0