Kort helgpass

Mamma ringde runt 10 i morse o fråga om ja ville komma med in till stan av och an med henne o Elin. Då ja int hade nå dess mer planer för dagen var jag int sen att säga ja. Kom hem runt halv fem tiden mätt i magen och ett par jumpabyxor rikare :) Ett par byxor jag tänkt mig till Zumban som börjar på onsda, för vill int stå där i löpartights eller collagebyxor.

Hade delvis rätt angående träningsvärken från första inneträningen. Den smög så där smått på tills idag, men inge dess värre. För att mjuka upp musklerna lite och hålla löpningen igång for jag ut på en kort runda runt malmen lite senare på kvällen. Riktigt uppfriskande o skönt. Nu börjar de ju snart närma sig, mitt tredje halvmaraton. Men nu ska ja koppla av, öppna en godispåse och sätta på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0