Det närmar sig

Gårdagens handbollsträning var då sista träningen före söndagens lopp...iik! Börjar bli lite smånervös ren. Åker till Helsingfors ren imorn på dagen nåt tag. Starten är ju ändå ren kl 11 på söndagen. Sitter nu o försöker byta ut lite låtar från min pepp lista på ipoden som jag brukar lyssna på då jag springer. Låtar som är peppande, med glada melodier och har en passlig rytm för löpningen :) Själva texten är kanske inte alltid så glad...hehh!

Den här gången skall jag dessutom försöka att int göra samma misstag som före helsinki city run i våras. Hade ipoden fulladdad då jag åkte till helsingfors, just före jag kom till stan hade den börjat strejka (lyssnade inte på den på vägen). Den lyste konstig och fick varken på den eller av den...o utan musik kan ja int springa. Det hela slutade med att jag snabbt fick springa in till clas ohlsson o köpa billigaste mp3:an dom hade och ladda den med musik under kvällen. Då jag kom hem till minna märkte jag att problemet var att ackun gått tom då ipoden tdligen blivit på under hela dagen...o tror ni att jag hade nån laddare med? Nå nää! Så imorn åker en fulladdad ipod med, ackuladdaren och ännu för säkerhets skull en gammal mp3 spelare och batteri. Så att sånt!

Två av de 36 låtarna på listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0