Från det ena till det andra

Här har det då ekat tomt den senaste en o halv veckan, kan bero på att påsken varit full med program o gick i en raser fart. Kalasade, myste med värlens sötaste brorsdotter och åkte oxå en sväng ut till Dragsjärd för att hälsa på J, tanken var väl att vi skulle öva på OMI:n. Direkt efter påsk dök en ny flunssa upp, eller om det är den förra som aldrig blivit bra vet jag int. Den här gången med täppt näsa och återigen en förbannad hosta. Har int blivit någon träning sen före påsk och ännu får jag snta näsan ibland och hostan den vill int ge med sig.

Senaste helgen åkte vi med Pappa o Bror min för att hämta hem lite förnödenheter till det stundande bröllopet :) En dags tur över finska viken till Tallin, något smått till sommaren till mig själv rymdes oxå med i den fullpackade bilen. Under söndagen blev det sen OMI träning på jobb med K o J. Kommer nog att behövas en hel del övning ännu om jag tänkt komma igeno tenten. Fortsatte därför övandet igår kväll på jobb, blev ungerfär en två timmars "behandlingar" av Elin som snällt ställde upp som övningsdocka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0