Halvmara och OMI

Om två och en halv vecka skall jag springa Helsinki City Run, några veckor efter det skall jag tenta OMI:n. Är det då ett tecken att man borde göra nåt annat än sitta framför tv:n och kolla på serier om kvällarna då DVD spelaren tycks sagt upp kontraktet?

Borde ju ligga i full träning inför loppet nu, men den förbannade flunssan har hållit mig tillbaka i näst intill två veckor nu. Vill int annat än att vara fullt frisk till loppet (o gärna till inkommande måndags match) och har därför varit lite försiktig med att börja träna för tidigt igen. Är ännu lite småhostig men annars har jag inga symptom av flunssan mer, så idag tänker jag trotsa hostan och åka iväg på zumba ikväll. Pausen från zumban är redan 3 veckor! Dels på grund av flunssa men oxå pga jobb.

Men innan zumban är det nu bara att plocka fram OMI mapparna en stund och läsa, för antar det dels är det DVD spelarkraschen lär betyda.

Kommentarer
Postat av: minna

hoppas flunssan har gett med sig! jag börjar ha snuva nu o nyser för fullt. få se hur det vänder sig...

2012-04-18 @ 21:29:35
URL: http://minnashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0