Nummer ett, PIF-GrIFK

Efter en veckas träningspaus blev det så att inleda den här vecka med match igår kväll. Själv var jag riktigt taggad och hade massa överlopsenergi innan matchen. Blev en riktigt jämn match som tyvärr grani kammade hem vinsten i med två ynka mål tillgodo, 23-25. Var en sån match som är riktigt rolig att spela, inga direkta fulheter men ändå ett tufft spel. Själv är jag relativt nöjd med egna försvarsspelet, speciellt under slutet av matchen. I anfalls spelet finns det som alltid en massa att förbättra på, men har redan för länge sedan konstaterat att jag i grund o botten är en försvarsspelare.

Som jag tidigare skrev var oxå Elin med och spelade. Blev första dammatchen tillsammans, och förhoppningsvis blir det många fler :) Riktigt roligt och riktigt bra klarade hon sig! Hade dessutom ännu två b-flickor till med och spela. Flera av spelarna från grani var gamla lagkamrater från min tid i granitröjan, flera av spelarna har dessutom spelat med mestislaget för bara nån säsong sedan. Vilket visar på att vi definitivt int gjort nån dålig match :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0