Systrar på stan

Har idag haft kvalitetstid med min syster. En dag på stan och snurrande i butiker. Åkte först in till Åbo centrum för att kolla igenom butikerna där, men hittade inte så mycket så ganska snabbt drog vi oss ut till Mylly och Myllytys. Själv hittade jag en jumpper, ett par jeans och lite gåvor. Elin hittade oxå hon lite nytt till garderoben åt sig :) Den med skarpt öga kan se att byxorna på bilderna är likadana. Hemma var vi sen i tid att Elin hann på träningen sin.


En lyckad dag på alla sett o vis, det ända som jag int riktigt är nöjd med är snön som vräkt ner under kvällen...marken har ju tom hunnit bli vit pånytt, suck! Men nog skall det snabbt smälta bort igen! Imorn blir det arbetsdag i Åbo och senare på kvällen handbolls match, jeey! :) En match som kommer bli lite speciell för mig, Elin kommer nämligen hon oxå vara med och spela. Dessutom antar jag en del lagkamrater från grani tiden är med och spelar. Klockan 20.00 blåses matchen igång i PIUG, så bara att se till att ni är där och hejjar på oss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gulliga ni är <3

2012-04-01 @ 22:49:44
URL: http://www.bloggen.fi/vardagsparlor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0