Flash, birs och intervaller

Har blivit en hel del aktiviteter under helgen som gått. I lördags var det boundbirs i vår lilla stad och bönderna hämtade landet in till centrum. På morgonen hade vi samlats med flashmobs gruppen från zumban för att återigen överraska och överta pargas centrum ;) Favorit i repris från Pargasdagarna i början av Juni. För den som vill se klipp från helgens dans är det bara att söka på flashmob boundbirsn 2012 på youtube.
 
Fortsatte sedan med ett backintervall pass i värmen. Hade Elin med mig och det blev en kort uppvärming och sedan 5x5 spurter i olika kombinationer upp för en backe ute i terrängspåret. Allt som allt skrapades 4,33km ihop under passet. På kvällen fortsatte jag ännu aktiveringen med att ta en promenad tillsammans med en vän, 10,3km blev den rundan :)
 
Blev ett helt ok intervallpass i backen
 
Idag började jag sen dagen med att åka in till skanssi för att föra in telefonen på reparation. Var ju o krascha rutan på ren för ca en månad sedan. Så ca två veckor får jag nu leva utan min iPhone. Under kvällen fick jag sprätt i benen så tog mig ut på en kort löprunda, 3,04km på 17,41min i medeltempo 5:49min/km. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: minna

är det jag tränar till stockholm marathon skjortan? när har du fått den?

Svar: Jepps de är just den :) Fick den i veckan...sto att de sku ta ca 3v från att man anmälde sig till att den damp ner i brevlåda. Lite lustig modell är den, men storleken verkar nog vara helt ok :)
Linda

2012-08-06 @ 19:01:43
URL: http://minnashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0