Jumppa på rulle...

Fy tusan så snabbt dagarna går...jobba, jobba, träna, jumppa o jobba lite mer. Den här dagen har gått speciellt fort, vet int vart den försvann! Har sprungit från det ena till det andra hela dagen på jobb. Konditionstest, fem jumppor o patient ännu på det, kan ju kanske ha nåt att göra med det. Gemensamma nämnare för de flesta jumppor jag hållit denna vecka har varit pilatesrullen. Även på fredagen kommer den att vara i användning. Har för en tid sen skaffat en egen rulle åt mig oxå, tyvärr är den lite för hög och hård. Iofs sku den säkert bli lite mjukare om jag skulle vara lite flitigare med att använda den hemma oxå :)

Igår kväll då jag kom hem från jobb slog det mig att de faktiskt var fastlagstisdag, o int hadd ja nån bulle hemma heller. Så ida efter jobb gick jag in via butiken på vägen hem. Men döm om min förvåning då det int fanns en endaste liten bulle i hela butiken :/ Men mamma räddade min dag och hämtade en åt mig senare på kvällen :) Imorn blir det återigen en låång dag. Först jobb i Åbo o därifrån direkt till bollhallen på träning...så nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0