Utan avsikt...

De flesta som känner mig vet att jag äter det mesta och i precis den mängd jag känner för. Det ända som jag undviker så gott jag kan är korv, för de tycker jag är så förfärligt äckligt. Åt lite för mycket av det som liten...Har aldrig sysslat med någo dieter och har inte ens tänkt tanken på att göra det nu heller. Men då jag plockat upp maten på tallriken idag märkte jag att det var väldans LCHF vänligt idag. Helt oavsikligt. Men det är o det ända som vart LCHF vänligt idag...kan knappast säga att godiset/chokladen jag tryckt i mig idag är det. Godis som är en nödvändighet då man sitter o "studerar". Ja, ja har tagit tag i saken idag och börjat läsa!
Ugnslax med sallad gjord på paprika, tomat, majs och grynost. En gräddfilssås till det och naturligtvis dressing på salladen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0