Varma o goa..

Första veckan på nya jobbet och bra har det gått. Lite förvirrad möjligen då jag onsdag natten vakna och var helt förskräckt att jag lagt klockan o ringa helt fel tid, i tankarna hade jag fredags morgonen, men efter en stunds eftertanke kom jag på att jag int alls skulle till Pargas på morgonen och klockan visst var inställd på rätt tid.

Trots att mina helgmornar (tyvärr) allt som oftast börjar framför TV:n och/eller datorn har jag idag varit duktig och aktiverat mig lite. Svepte ihop en semledeg och nån timme senare var de sen nygräddade. Slängde i lite riven morot oxå för att höja smaken lite. Finns inget som slår varma semlor med smör som smälter på, yum! Snart styr jag kosa mot bollhallen (vart annars) för att heja Herrarna till en seger i dagens match mot Team.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0