En "försiktig" start

Som sagt var det idag dags att testa knät, vad det går för för tillfället. Vågade ändå int lämna det helt åt slumpen så tejpade knät med kinesiotejp innan jag åkte iväg på träning. Då resten av laget for ut på en kort länk stannade jag kvar på gräsplanen o lunkade av o an, bara utifall att det skulle börja krongla. Visste int riktigt var jag stod för tillfället. Allt gick helt ok, nåra minimala känningar emmellanåt men inget som jag skulle stanna upp för. Först i slutet av träningen började det kännas lite mer, framförallt i spurterna, men envist kämpade jag ändå på till slutet. Efter träningen var jag noga med att töja benen ordentligt (framlår, baklår, vader och höftbojare, tom ITB fick sig en omgång).
 
För att helt veta hur knät reagerat på dagens träning får jag vänta på morgon dagen. Ännu känns det helt okej iallafall :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0