En snabbis...semester!!

Vart tar tiden vägen? Hinner int rikit med i svängarna. Midsommaren kom och gick, bjöd på både underbart sommarväder och ordentliga skurar. Firade Mommos 70års dag på midsommarafton och det var nog en jättefin dag och kväll! 
 
Men det bästa är nog att jag för tillfället är på SEMESTER, en kort en...men ändå ledigt :) Inledde semestern på fredagen efter arbetsdagen på bästa sätt genom att vara ut och springa en 12,78km runda. Varmt var det och den här gången hade jag dricka bältet med och börjar nog småningom lära mig springa med det oxå. I Lördags blev det sen en kort runda me Elin, då vi kom tillbaka till stuga avrundra vi sen med lite styrka. Blev utfallssteg, knäböj, vader, mage och rygg innan vi sen hoppa direkt i en varm bastu. Hur härligt som helst.
 
Imorn har jag tänkt sätta mig i bilen och köra ut till Dragsfjärd för att hälsa på en kompis, hoppas på vackert väder så man får njuta ordentligt. Solen har ju verkligen lyst med sin frånvaro hittils i sommar...eller är de ens sommar? Känns mer som höstrusk emellanåt. Nån enstaka varm dag har vi ju fått, men de e ju faktiskt juli ren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0