OS Mitt i Natten

Ligger som bäst och kollar på invigningen av London OS. Äntligen börjar de, känner jag mig själv lär det bli en hel del timmar framför TV:n under de kommade två veckorna. Först och främst är det ju handbollen som intresserar, men då det kommer till idrott kan jag nog sitta o se på de mesta :) Tur är väl att mamma o pappa har svenska kanalerna för de sänder handbolls matcher varje dag! (i dom finska räknar jag inte med att någon handboll sänds)
 
Annars har jag varit väldigt dålig på att tvätta bilen min under våren och sommaren. Så idag då solen för en gångs skull visade sig och jag inte hade nå dess mer att göra tog jag vattenslangen och borsten i handen och tvättade den. Så nu är den ren o fin, ännu skulle den borda dammsugas o torkas innuti men de får vänta ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0