plus 200

Varje tisdag håller jag en sommarjumppa på jobb. Tanken är att jumppan skall hållas utomhus, sommarvädret i år har ju varit somde varit, och vi har varit åtminstone hälften av gångerna inne på grund av regn. Idag trots lite mulet och en regnhotande himmel blev vi ute trots allt. Tur hade vi, för då vi började packa ihop efter jumppan föll det nåra droppar. Fast det kom ju int mer vatten än det sen heller...
 
Idag blev det oxå behandling nummer två med tryckvågor för mitt löparknä, 2200 stötar den här gången och med ett högre tryck. Knät har annars blivit mycket bättre. Känner int av det då jag går och lever normalt. Har provat ta nåra löpsteg o även det har kännats ok, mer har jag int vågat testa ännu. Imorn är det genemsam träning med Handislaget, så tänkte försiktigt testa hur knät håller. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0