Vardagen kallar

Dom säger att allt gott har ett slut, det hade också min semester. Har idag återgått till vardagen efter 10 härliga semesterdagar. Blev en kort semester i år igen (pga ny arbetsplats), men ja klagar int. Som de flesta säkert vet, trivs jag bättre än bra var jag jobbar nu :) 
 
Lyckades tydligen pricka in en rätt bra vecka för semester, flera varma och soliga dagar. Fast iofs slutade ju veckan precis som den började, med regn! Var i fredags med Elin till Kyrkbacken i Nagu, åt på Biffi och strosa runt en stund i gästhamen. Resten av helgen slappa ja sen på soffan :D Bra är väl då att arbetsdagendagen innehöll en jumppa grupp ida ;) En jumppa som är menad att hållas utomhus, men vädret tycks ställa till det iår så vi var inne i jumppasalen idag igen.
 
Trots att semestern är slut och vardagen är här, tror jag det nog kommer bli flera sköna kvällar i solen och helger på stugan. Bara solen vill komma fram igen så :) Imorn blir det äntligen gemensam träning med laget igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0