Med pipig stämma

Har inlett veckan med en ofrivilligträningspaus, men med en jäkla hosta och lätt flunssa igår var det inget snack om saken att jag sku stanna hemma från gårdagens handis träning. Hostade i stort sett hela gårkvällen vilket medförde att rörsten min tagit lite sina egna vägar idag. O för den som inte vet så innbär ju tisdagar för mig 2 jumppa timmar på jobb. För att spara både mig själv och rösten tog jag till "latmans" passet idag...nämligen cirkelträning. Menar int att det för deltagarena skulle vara något lättare eller mindre effektivt, men för mig som bara står på sidan och håller reda på tiden och att deltagarna gör rätt :) Behövs ju heller inte så himla mycket planering för det.

Annars, söndagens match
gick tyvärr inte så himla bra, fick stryk med kanske lite väl fula siffror. Kunde verkligen sett bättre ut. För mig kändes de ju nästan som en helt ny säsong, ni må tycka jag sagt det många gånger...men 4 månadet är ju typ lika långt som sommaruppehållet...Men nog snackat om det, på månda blir det match igen :) Ser verkligen fram emot att få möta lite gamla bekanta från Grani!

Kommentarer
Postat av: Linda

Se till att klå Grani på måndag! Jag tar en drink i Thailandsolen och tänker på er på måndag kväll :)

2012-03-28 @ 10:53:24
URL: http://lindasmakar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0