Onsdag...

Veckan sahär långt har inneburit jobb, träning och läsande. Handbolls träning på måndan och idag zumba står träningssaldot på o imorn blir de handis igen. O mer än det lär de int bli den här veckan, helgens löppass lär jag nog få skippa då det igen är kurs i Tammerfors (rep1). O ni kan ju gissa hur glad jag är då vi igen har match under helgen :/ Vad är sannolikheten liksomm? Fem helger har jag varit upptagen under säsongen och på dessa fem helger har jag missat fyra matcher...o lär int ta slut där heller...


Dessutom har jag dragit fyra jummpagrupper hittills i veckan och på freda blir det ännu en grupp. Men som sagt det räknas bara som ett plus i kanten :) Annars vad gäller OMI:n har ja nog fått lite läst men absolut inte tillräckligt inför rep kursen, så lär väl få sitta dit som ett fån sen...Kanske man sku hinna ögna igenom mapparna lite imorn och på freda ännu. Imorn är det jobb i Åbo, vilket innebär lång dag med handboll direkt efter. Sen borde man kanske pack väskan för helgen oxå, åker ju upp direkt efter jobb på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0