Vila "i form"

Träninguppehållet de bara fortsätter, blev ingen zumba på onsdagen och heller ingen handis på torsdakvällen. Träningsfri kommer dessutom helgen oxå att vara...allt för att vila mig "i form" för måndagens match. För då ska jag banne mig spela :) Så småningom börjar flunssan ge med sig, eller snuva har jag ju inte haft men hostat hostat o åter hostat. En torr jäklig hosta som oftast blivit värre mot kvällen. Rösten vandrade ju sina egna vägar under mitten av veckan men även den har börjat hitta tillbaka.

Lite handboll har det ändå blivit idag, nämligen på läktaren. Elin hade hemma match och laget bjöd på en riktig rysare. Det var spännande ändå till slutsignalen. Men det är ju faktiskt de matcherna som är roligast att spela, trots att man får sitta på helspänning på läktaren :) Vinst blev det sist och slutligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0