Hinner int med...

Dagarna verkar bara flyga iväg för tillfället. Känns som dygnets alla timmar inte riktigt räcker till för allt man skulle vilja göra. Det "största" som hänt sen sist är väl kanske att jag deltagit mitt första triathlon, som jag är helt nöjd med resultatet i :) Fick definitivt mersmak för grenen men för längre distanser krävs nog mer träning...men var knappast det sista triathlonet jag deltog i.
 
Veckorna har i stort sätt gått åt till jobb och träning. Men nu vankas det tävling igen. På söndagen snör jag nämligen på löparskorna för ett femte halvmarathon. Åker till Helsingfors redan imorn iom en tidig start på söndagen...Känner mig inte riktigt lika taggad som tidigare, känns som målet på en tid under 2 timmar inte är möjligt för tillfället...Rädd för att löparknät kommer ge sig till känna...Vet att jag brukar tagga till då jag kommer in i loppet så ni kan ju alltid hålla lite tummar och tår för mig på söndagen! 
 
 
Annars har jaghaft syster min hit idag på dagsverke, så kom hem från jobb till nystädad lägenhet, hur skönt är int att börja helgen med det! :D Tack tack Elin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0