En sak e säkert...

...om en sak börjar gå åt fanders så gör precis allt det. Gissa om jag blev överraskad då ja kom till praktiken ida och fick veta att min tentpatient hade avboka sin tid. Ringde henne igår och försäkra mig om att hon sku komma, o hon sa att de e självklart att hon kommer. Nå ida morse hadd hon ringt o sagt att hon e sjuk...suck! Istället lekte avdelningsskötaren på plats att hon va den patienten, kändes helt onaturligt och int alls som ett riktigt terapitillfälle :/ Nå men godkänd blev jag no iallafall, men sku ha vari kul me min riktiga patient för de ha gått så bra med henne. Men som min handledare sa, nu finns de int så mycket mer som kan gå snett med den här praktiken o de kan int annat än gå uppför mera.

Nu ska ja packa mina saker och om en stund kommer mamma o hämtar mig hem till Pargas :) De e ganska lyx må ja säga. O vet ni va ikväll e de IDOL FINALEN!! Ska såå hålla tummarna för att Erik vinner, han e så otroligt duktig! Heja heja!

Kommentarer
Postat av: marielle

vilken otur du hade med din tentpatient men skönt för dig att du har det över. har det på onsdag jag...iiik. Hördudu du har annars jätte fin blogg! å kul me mysteriet på greveholm !

2009-12-13 @ 21:28:05
Postat av: Linda

Tack! Jo de nog jätte skönt att de e över :)



De kommer nog gå jätte bra, e ju annors som ett vanligt tillfälle under praktiken förutom att man massa ögon som stirrar på en. :) Mysteriet på greveholm e lätt den bästa julkalendern någonsin

2009-12-14 @ 17:40:59
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0