En dag jag kunnat leva utan

Hade haft all tid i världen att skriva på mina skolarbeten ida. Men har int hat nån ork överhuvudtaget. Iställe har jag bara, slösurfat, suttit på ställe, legat på ställe, virdit o vänt på mig och "int haft nånting att göra". Skulle kunnat diska, byka, städa, plocka undan rent byke ja och så va de skolarbetena då...men NEJ! Det som räddade den här dagen var den andra final matchen mellan HC West coh Cocks i handbollens FM som streamades live på yle arenan.

Kan det gråa trista vädret faktiskt ha en så stor inverkan månne? eller varför??

Efterlyses lite mer energi inför morgondagen!!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Lite samma här! men jag har istället lust att göra allt annat istället för just skolarbeten, sitta på lunch, gå ut i solen, njuta av våren....allt är mycket trevligare. Men kämpa på¨det kommer mer produktivare dagar också :)

2010-04-22 @ 20:24:47
URL: http://bloggen.fi/michaelab
Postat av: Elin

kommer de komma en match till? :)

2010-04-22 @ 21:20:37
URL: http://eninordling.blogg.se/
Postat av: Linda

Michaela> Allt annat brukar vara kivogare än skolan fast de no emmelanåt är riktigt intressant, men kanske det är de att det är ett "måste" som gär att de e jobbigt...hoppas ren morgondagen blir med produktiv, ja eller mindre kan de ju int bli heller :)



Elin> Jo det kommer iallafall en match till, den kommer på FST 5 på lörda tror ja. Vinner cocks den e de slut men om west vinner blir det ännu en match om int två. Men allt tyder på att lördagens match blir den sista.

2010-04-22 @ 22:10:48
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0