Inspirationen som rann ut i sanden

Allt som oftast då det händer något spännande tänker jag att här får jag ett bra blogginlägg och börjar nästan direkt planera vad som skall skrivas. Men då jag kommer hem och har möjlighet till en stund framför datorn verkar inspirationen helt som bortblåst. Oftare händer detta då jag är hemma i Pargas, vilket jag den senaste veckan varit. Uppdateringen blir väldigt trög. Alice i underlandet på bio senaste skulle bli tillägnat ett eget inlägg, likaså Remember me biobesöket från i lördags. Även det fina vårvädret som visat sig i Pargas, P90 handbolls EM kval och gårdagens första handbolls FM final skulle hamna hit.

Nån som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Nina

Du har så rätt. Det är som man inte riktigt hinner sätta sig ner och skriva, alltid är det något på gång. Jättesnygg header föresten!

2010-04-21 @ 14:51:11
URL: http://www.peppar.fi/blog/56418/
Postat av: Linda

Tack! :) Lite mer vårigt nu...

2010-04-21 @ 19:51:19
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0