Dagarna flyter på

Har haft mycket i tankarna under veckan och varit i farten hela tiden. Tisdagens träning slutade med att vi spelade/tränade med herrarna hela träningen då enbart 2 andra förutom jag döck upp. På onsdagen var mamma hit på spontan besök vilket var rikitigt kul :) Tillbringade hela eftermiddagen/kvällen i hennes sällskap. Gårdagen gick förutom praktiken till skola samt artikelsökning med Jenny efteråt, en sväng till chicos hann vi oxå med. Dessutom kammades det hem två medaljer i OS, äntigen måste jag säga. OS har annors bara varit en stor besvikelse hittilis. Men damerna kammade hem bronset i skidstafetten samt de finska lejon kammade hem en bronspeng.

Men det absolut bästa med gårdagen var att jag nu är en stolt ägare av en bykmaskin!! Dock en begnad men kom mycket billigare undan på det viset. Sjävl har jag inte sett maskinen ännu, men den väntar hemma i garaget i Pargas på en transport österut!!

Efter att inte varit fullt frisk nu i 5 veckor kände jag igår morse att en ny flunsa igen är på antågande. Och så rätt som jag hade, idag blev det en dag i sängen istället för på praktiken då termometern visade på febergrader. Har varken tid eller ork att vara sjuk nu. Musklerna är ren tilräckligt sjuka av allt hostande i 5 veckor och nu tar de minst sagt ont att hosta, nysa ja bara röra på sig. För att liva upp stämningen skall jag så småningom bänka mig framför tv:n och kvällens OS-höjdpunkt. Herrarnas ishocke semifinal Finland-USA.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det blev ju ingen vidare match direkt, snarare lejonslakt. Krya på dig! :)

2010-02-26 @ 22:03:18
URL: http://www.peppar.fi/blog/56418/
Postat av: Linda

Nääh, de blev ju int de. Ännu en besvikelse, kan int annat än hoppas att de flyter bättre på i bronsmatchen-

2010-02-26 @ 22:25:34
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0