Skinade ren lägenhet!

Hur många kcal bränner man månne per timme då man städar? Känner mig helt slut efter att ha storstädat i ca 5 timmar idag. Hatar att storstäda men de är ju ett måste ibland, o belöningen är ju inge fy skam. En skinade ren lägenhet! Både ugnen och kylskåpet är tvättat och alla ytor runt om mig glänser, heljt ljuvligt :)

Med datorn i famnen har jag äntrat soffan för kvällens OS sändningar. Frågan är bara hur länge man vågar sitta uppe inatt för att orka stiga upp och kolla ishockey matchen Finland-Tyskland klockan 7 imorn bitti? Och för att inte totalt svänga på dygnet inför praktiken som börjar på måndag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-02-19 @ 21:13:14
Postat av: mamma

Upps...tryckte visst på enter för fort..Vad skådar mitt öga..tror int jag har sett ett mer skinande rent rum på läääänge...duktig flicka :-) Man behöver faktiskt int se på allt..

2010-02-19 @ 21:15:22
URL: http://bloggen.fi/vardagsprlor
Postat av: Linda

De är nog en tid sen det varit såhär rent jo :) Men 5 timmar städa vi tillsammans oxå, vår lilla tvåa...

2010-02-19 @ 21:23:02
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0