Vill ha!

Har varit duktig och läst klart boken till tenten. Eller i själva verket har jag läst utvalda delar ur boken, delar jag tyckt varit mest relevanta inom ämnet. Återstår bara att se om jag valt rätta delar. Imorn forstätter jag läsandet med att ta itu med artiklarna. Hade även tänkt vara riktit duktig och byka lite idag, men då jag skulle boka tid i tvättstugan fanns det int en enda fjuttig timme ledig åt mig :( Istället får jag ta itu med det imorn. Som jag kanske tidigare nämnt har bykmaskinen vi haft här totalt sagt upp kontraktet, därav tvättstuge besöket.

Det är otroligt hur snabbt man kan vänja sig vid bekvämligheter som egen bykmaskin. Bekvämligheter som att inte behöva planera dagar i förväg att nu ska de bykas, utan själv kunna bestämma när man vill tvätta. Inte behöva springa upp och ner i trappan med allt byke. Just för tillfället är nummer ett på min vill ha lista en egen bykmaskin!
Vad sägs om den här från gigantti för endast 270€?

Vårt badrum är så litet att en mycket större bykmaskin än det här skulle det inte rymmas in där. Tar gärna emot tips på en billig, bra och liten bykmaskin. Fast för tillfället finns det väl bättre/viktigare/mer nödvändiga saker att lägga pengarna på än en bykmaskin, men tänker ändå drömma vidare.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Drömma ska man absolut :) men tänk på att de billigare maskinerna kan ha ganska mycket oljud! (har jag hört)

2010-02-11 @ 17:45:25
URL: http://b
Postat av: Linda

Kan nog tro att billigare har mer oväsen än de dyrare maskinerna. Men efter dagens bykrumba e jag nog ännu djupare i drömmarnas värld o där får jag nog stanna oxå.

2010-02-11 @ 22:49:28
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0