Dagens träning

Blev ett riktigt härligt träningspass längs med stranden och in i viks naturområde idag. Länkka den här gången bara en bit in i naturområdet för att sedan vända tillbaka hemmåt. Blev rätt förvånad då jag kom hem och såg att jag sprungit 9,4km och ändå hade ordentligt med krafter kvar i kroppen. Dessutom sprang jag rundan på 57min vilket ger en kilometer fart på ca 6minuter. Är med andra ord mycket nöjd med dagens träningspass :)

Måste bara ännu tillägga att de va banne mig tur att det blev vinst mot tyskarna i ishockey VM idag efter Lördagens katastrofmatch mot Danmark. Danskarna som för övrig slog USA idag, va har dom riktigt för lag iår? (danskarna alltså)

Kommentarer
Postat av: Michaela

verkligen vad du blivit duktig på att springa, inte illa :)

får ett stygn av dåligt samvete när jag ligger hemma och läser hur flitig du är. Men nästa vecka då... :)

2010-05-11 @ 10:08:23
URL: http://bloggen.fi/michaelab
Postat av: Linda

Har fått en riktig motivations kick i baken nu då våren e här o gatorna e bara. O sen öka motivationen ytterligare då ja lyckades anmäla mig till ett halvmaraton till hösten :)



Är man flunssig ska man ta det lugn o vila upp sig! :)

2010-05-11 @ 18:44:15
URL: http://lindanordling.blogg.se/
Postat av: Michaela

javisst, en morot är alltid bra och god ska den vara också :)

2010-05-11 @ 19:20:38
URL: http://bloggen.fi/michaelab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0