En aktiv, fin dag

Vi har haft ett otroligt vackert väder här i Helsingfors ida. Ett väder som lockade ut mig på en långlänk. Har länge funderat på att springa "runt" viken jag bor vid men de har aldrig blivit av. Men ida då jag sprang längs stranden och in mot viks naturområden (vart jag senare tänkt svänga om) bestämde jag mig för att fortsätta o si vart jag kommer. Det hela slutade med att jag sprang 10km och innan jag var hemma hade jag ännu avverkat 4km powerwalk. Ett träningspass som heter duga :)

Efter träningen mixa ja sen ihop en recovery smootie med banan, hallon, jordgubbar och naturell yoghurt toppad med valnötter. Nam!

Angående Kiffens damers handbollsmatch igår har jag definitivt ingenting att säga om. Med tomt huvud och mycket dålig feelis for jag hem därifrån. Hoppas Sjundeå cup ger en bättre smak i munnen som en avslutning på säsongen. Trots att jag själv bara spelar under Lördagen.

Kommentarer
Postat av: Michaela

men inte illa att bara spela en dag heller, så får vi ju träffa dig :D var så länge sen sist, ska bli skoj!

2010-05-07 @ 10:40:28
URL: http://bloggen.fi/michaelab
Postat av: Linda

Det börjar igen bli en tid sen vi träffades jo, så ska nog bli kul o ses :)

2010-05-07 @ 11:53:41
URL: http://lindanordling.blogg.se/
Postat av: minna

det låter ju bra det träningspasset:) hur länge räckte det att springa 10km? jag tror nog att jag kan ha svårt att komma under en timme sen då på naistenkymppi

2010-05-08 @ 21:11:38
Postat av: Elin

Jag sprang de på precis en timme, va själv rätt förvånad att de gick så snabbt då ja int sprungi på så länge. Men huvudsaken e ju att vi kommer i mål på naistenkymmppi. Ett bra träningspass blir de oavsett vilken tid de blir :)

2010-05-09 @ 00:06:30
URL: http://eninordling.blogg.se/
Postat av: Linda

Den där tidigare kommentaren var nog av mig och int av Elin :)

2010-05-09 @ 00:07:25
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0