En dag på soffan

Födelsedagen min har jag firat utslagen på soffan. Har sovit bort nästan hela dagen. Helgens bussresa (till och från handbollsmatchen i Hyvinge) resulterade i en täppt näsa och idag även lite hosta. Var meningen jag skulle rätta examensarbete och fixa diagram men som sagt blidde int det till nåt.  För dryga timmen sen tyckte ELin det var dags för mig att äta och värmde en tallrik köttsoppa från igår, tack för de! :) Nu tänker jag ändå ta mig till bollhallen för att kolla på träningen, men blir nog inget tränande för mig idag.

Har ännu inte nämt här på bloggen, men för dryga veckan sedan startade jag, mamma och Elin en godisstrejk som skall vara ändå till jul. Kaffebröd och glass är tillåtet i små mängder. Så för att fira dagen min kom mamma precis hem med nåra arnolds munkar :) Men den får vänta tills jag kommer från bollhallen.

Kommentarer
Postat av: Jessi

nä de e int min, men en kompis hund :) den e nog härli o har sån kiva personlighet!

2010-10-19 @ 19:59:10
URL: http://jessishorna.blogspot.com
Postat av: minna

vi har o godis stejk med anders fram till jul:) glass o bulla får vi o äta. och godis om nån annan bjuder på nån enstaka karamell



lycka till

2010-10-23 @ 16:37:52
Postat av: Linda

Jee, får väl säga det samma till er :) Lycka till, de här ska vi nog klara av!

2010-10-23 @ 20:53:25
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0