Nästan 7 år sen sist...

Kursen i Tammerfors kom o gick precis lika snabbt. Intressant va den o ren idag fick jag till en del använda mig av mina nya kunskaper :) Igår stod zumban på programmet och idag har jag gjort nåt som jag int gjort sådär lite ordentligare på närmare 7 år. Tänk att de ha kunna gå så länge...Jag var nämligen o spela lite badminton.

Spela aktivt som yngre, i 5 år, men då jag flyttade till helsingfors räckte inte tiden till och valde att fortsätta med handbollen. Har nog varit med nån kompis nu som då och spelat lite men de gångerna går nästan att räkna på en hand.

Kommer på torsdagar direkt efter jobb till bollhallen, så är där lite tidigt, vilket innebär att jag burkar sitta o titta på lite då dom spelar. Dom har nämligen träningstiden före oss på torsdagar. Idag satt en av mina gamla hjälptränare racketen i handen på mig och tycke jag lika bra kunde va ute på plan som att stå bredvid o titta på :) Lite ringrostig måst jag säga att man var men gick bättre o bättre hela tiden. 45 minuter gick rätt snabbt.

Resten av laget var ute på länk, men månne nu int badminton ger lika bra uppvärmning till handbollen som länken vi gör :) Efter badminton blev de så ännu handis träning i en o alv timme. Lite okoncenterat men ändå på någå vis en lite skärpa. Skotten satt någålunda bra idag men med lite väl många stolpskott för min del...Kul va det med både badminton o handboll idag o hoppas att det den här gången blir lite kortar paus tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: minna

vi var för två helger sen med anders o spela. det var nog helt roligt :)



vad bra att inte träningen blev någon kaos

2011-10-21 @ 08:16:54
URL: http://minnashandarbete.blogspot.com
Postat av: Michaela

Vad skoj :) säkert bra omväxling också! trevlig fredag...skönt med helg, eller hur ;)?

2011-10-21 @ 08:40:39
URL: http://www.bloggen.fi/michaelab
Postat av: Linda

Minna> nepp inget kaos men som sagt lite okoncentrerat :)



Michaela> De va nog kul, o idag känns de nog att andra muskler varit i farten o jobbat. Helgen kommer nog riktigt perfekt så skönt!

2011-10-21 @ 22:46:52
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0