Slödag

Började dagen med hemlagat knäckebröd och en yoghurt innan jag hoppade på cykeln till Mamma o Pappa. Elin hade igår lovat att komma ut på en kort länk med mig nåt tag under dagen före hennes träning. Blev en dryga 20 minuters länk runt golfbanan vid tolvsnåret. Då ja e ensam o springen vill det oftast bli 45-60 minuters rundor, gör nog bara gott att emellanåt springa lite kortare :)

Blev sen kvar hos Mamma o Pappa tills nu. Har bara legat och degat hela resten av dagen. Sett två filmer och ätit mammas squasch soppa, nam! Fick oxå en liten burk med hem så behöv int fundera nå dess mer på vad jag skall ta med till jobbet imorn. Nu bord jag fundera på vad jag skall berätta om OMI kurserna på morgondagens personalmöte. Har iingen aning om va jag ska berätta...kan ju alltid hoppas chefen glömt bort att hon bad mig berätta om de då mötet lär ändras till krismöte...nå kanske ja nu ändå för säkerhets skull får plocka fram pappren och hitta på nå smart att säga...

Kommentarer
Postat av: Michaela

HEJ :)

har ju HEEELT missat att du också gjort en nystart :) vad skoj! tur att jag kom på det nu och inte missar mer!

Blev knäcket bra?

kram

2011-09-13 @ 17:11:42
URL: http://www.bloggen.fi/michaela
Postat av: Linda

Michaela> Hej, ja nå verkar ju bli mera spontana inlägg lite nu som då :) Knäcket blev nog lyckat, ett bra recept. Bakade dem till försäljningen på skördemarknaden oxå. o sen knde ja ju int låta bli att baka en till sats åt mig själv då ja kom hem därifrån :)

2011-09-18 @ 21:17:50
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0