Två/Fem, three to go

Är lite väl sällan jag besöker österbotten och den lilla Familjen. Brorsdottern min växer och utveckals i en raser fart och skulle gärna villa vara närmare så man hänger med. Nu då jag tagit mig upp till österbotten är jag så himla nära men ändå så långt borta. Efter långa och intesiva kursdagar varken hinner eller orkar man sätta sig i bilen för att köra de 100 km(en väg), för att snabbt få säga heja och ge en gosig kram, hur jag än skulle vilja. Hoppas ni vet att ni är saknade och att jag ändå tänker på er!

Två dagar i Jakobstad har förflutit i raserfart, mycket nytt och användbart har jag lärt mig och huvudet börjar snart vara fullt. Men ännu ska de rymas mer in, återstår 3 dar skolning. Imorn på eftermiddagen packar vi oss i bilen igen med siktet inställt på Tammerfors. Skulle den kursen blivit av i Januari då det var tänkt, hade jag haft möjlighet att kika in via vasa på vägen hem.

Fasters lilla gulle!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Visst vet vi det :) men synd att du inte hinner här via fastän det är så nära, men i sommmar-före kanske det hade varit annorlunda också! Hoppas det blir bra i t.fors också!

Kram härifrån

2012-02-17 @ 18:00:51
URL: http://www.bloggen.fi/michaela
Postat av: Linda

Nå bra :) Så sant, men de harmar nog så pass att ja int hann...Nog tror jag de blir rikit bra i Tammerfors, frågan e bara hur mycket som fastnar nu mer :)

2012-02-17 @ 21:25:50
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0