Vändagen till ära...

...befinner jag mig för tillfället någonstans mellan Tammerfors och Seinäjoki, fråga mig int var :) Sitter nämligen på tåget påväg upp till Vasa och Jakobstad. Övernattar inatt hos Jennys mamma för att tidigt imorgon bitti styra kosan upp mot Jakobstad och OMI 2b skolning. Men det tar int slut där ännu. På fredag packar vi oss i bilen med sikte på Tammerfors för ytterligare två dar skolning, OMI 2a. Frågan är bara den, hur mycket kommer man kunna/orka ta in?

Helgens skolning innebär att jag kommer missa TVÅ matcher. Först har man ingen match o sen mitt i allt skall båda spelas i stort sätt samtidigt :/ Hemma mot Hellas på Lördag och borta mot HIFK/Planets på Söndag, suck!

VILL ÖNSKA ER EN RIKTIGT GLAD VÄNDAG!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Synd att du missar matcherna jo, skulle behöva dig...

2012-02-15 @ 09:46:07
URL: http://lindasmakar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jo de harmar nog med matcherna men skall iställe hålla både tummar o tår för att de går bra båda dagarna! :)

2012-02-16 @ 18:15:04
URL: http://lindanordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0